Lenovo IdeaTab A8-50 8,0 inch / blauw / 16 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaTab A8-50 8,0 inch / blauw / 16 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Jan10001 15-01-2015

enige minpunt aan dit apparaat is de trage verbinding met internet, ondanks dat connectie goed is. ook als in de standbymodus de verbinding wegvalt herstelt ie langzaam. En kennelijk kan het apparaat zeer slecht tegen koudere vertrekken dan kamertemperatuur, zoals slaapkamers. Duurt erg lang voordat tablet weer herstelt.
Goede prijs-kwaliteitverhouding, maar zeer irritant minpunt, al heb ik geen ervaring met andere tablets.

razoredge 09-01-2015

heel handig apparaatje, alles erop en eraan. Opstarten gaat iets sneller dan een pc (inclusief wifi verbinden).
Minpunt is wel dat ie vaak kampt met authentication problems na opstarten, ook bereik is beperkt maar groot genoeg. Eenmaal verbinding en data dan doet ie het goed. Niet teveel uitzetten dus.

Handre 16-11-2014

Gekocht voor onze zoon en het is echt een superleuke tablet. Werkt prettig en snel. We zijn zelf een ipad gewend (lees verwend), maar voor €120 heb je hier echt een prettige tablet aan.